Contact Informatie

ProVided Internet Services is ten allen tijden goed te bereiken. Zo is onze support afdeling 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. U kunt dus altijd contact met ons opnemen als u iets wilt weten of een probleem heeft met de dienstverlening. Helder, snel en duidelijk!
Let op! 06 nummers worden binnenkort vervangen voor vaste lijnen.

Afdeling verkoop:
+31(0)623687301Telefoon:
Ma t/m vr van 10:00 tot 18:00
Weekend: Alleen per email.
E-mail: sales@provided.nl
Technische ondersteuning:
Openingstijden: 24/7/365
Open een Support Ticket
E-mail: support@provided.nl
Network Operations Center:
E-mail: noc@provided.nl
Netwerk Status
Noodlijn Dedicated Servers:
Alleen buiten de openingstijden.
+31(0)623687301Telefoon:
E-mail: support@provided.nl
Dedicated Server reboots:
Login op het APC Systeem
Open een Support Ticket
Perszaken:
E-mail: press@provided.nl
Abuse Team:
E-mail: abuse@provided.nl
Belangrijk om te weten:
Probeer voor (algemene) support vragen altijd eerst een support ticket te openen of een email te sturen.

Voor Dedicated Servers geld dat de noodlijn alleen gebeld mag worden indien een server niet na APC Reboot terug online komt, buiten de openingstijden. Anders dient u altijd een support ticket te openen of te mailen.
Voor noodhulp en/of installaties op unmanaged servers wordt buiten de kantooruren voor telefonische support een tarief van €39,95 per incident per uur berekend.

Verder is alle support GRATIS.
Postadres:
ProVided Internet Services
Eendrachtstraat 34
4301 VM Zierikzee
Bedrijfsinformatie:
KvK nummer: 52154955
Bankrekening: 6008538 (ING)
PayPal: paypal@provided.nl
MoneyBookers:
Google CheckOut: